سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روغن خراطین

روغن خراطین چیست؟
تحقیقات انجام شده نشان می دهد از 31 نوع اسید آمینه ، 18 اسید آمینه در این روغن خارق العاده موجود می باشد.
از این روغن می توانید برای افزایش طول آلت تناسلی در آقایان ، حجم دهی و سفت کننده سینه در خانم ها ، برطرف کننده چین و چروک های دور چشم ، خط لبخند و علاوه بر این ها افزایش دهنده و فرم دهند لب می باشد.
این روغن پرکاربرد متشکل از 96 درصد روغن کرم ایزینفتیدا می باشد که این روغن حاوی 96.2 درصد الانتئین است و درصد باقی مانده از این روغن را کلاژن ساز و پروتئین ها تشکیل می دهند .
ترکیبات روغن خراطین
در واقع روغن خراطین اصل شامل 100? خلوص روغن از کرم ایزینفتیدا است .

1- الانتیئن: ماده ای که تنها در حلزون، زالو و از همه بیشتر در کرم خاکی ایزینفتیدا ( روغن خراطین اصل ) یافت میگردد. پس ماده اصلی که فرایند حجم رسانی به سلول های بافت اندام بدن را انجام میدهد الانتین میباشد.

2- لینولئیک اسید: که یکی از دو خانواده اسید های چرب ضرروی است این. اسید کاملا بی خطر است.

3- هگزادکالوئیک اسید: این اسید نیز از مواد لازم هر بدنی است که بستر را برای حجم سلول آماده مینماید و در کرم حجم دهنده خراطین یافت میگردد. لازم به ذکر است که این اسید ها تنها اسیدهای مفیدی هستند که بدن انسان نمیتواند تولید نماید .

4-امگا 6: این اسید چرب نیز به افزایش عروق و سلامت قلب و عروق تاکید مینماید.

5- امگا 3: این اسید چرب نیز که در ماهی بسیار یافت میشود را میتوان به عنوان بستر ساز روغن خراطین اصل بکار برد.

مکانیسم اثر روغن خراطین
حجم دهی به واسطه الانتین صورت می پذیرد. حال هنگامی که روغن خراطین یا همان روغن کرم ایزینفتیدا بر روی پوست ریخته میشود و جذب موضع میگردد ، گردش خون در آن محل حدود 1.75 برابر خواهد شد. این افزایش گردش خون میتواند عامل اصلی بزرگ شدن و افزایش سایز اندام های زنان و مردان باشد.

خواص کلی روغن خراطین
1-حجم دهنده آلت تناسلی آقایان
روغن خراطین اصل افزایش دهنده طول و قطر آلت تناسلی آقایان با تاثیر شگرف می باشد . علت این امر داشتن الانتئین زیاد در روغن خراطین رویکا است . الانتئین ماده افزایش دهنده ی حجم اندام های بدن است. 

2-افزایش دهنده ی سایز و قطر اندام های بدن
یکی از خواص روغن خراطین اصل افزایش دهندگی قابل توجه آن برای موضع استفاده شده است. بدین صورت که ناحیه ای را که روغن خراطین رویکا بر روی آن استفاده می گردد به مرور زمان طول ، اندازه و قطر آن افزایش می یابد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....